Un camió ha bolcat aquest matí després de topar contra un tramvia al carrer Cristòfol Moura, a Sant Adrià de Besòs. L’avís a través del telèfon 112 ha arribat quan faltaven cinc minuts per dos quarts de deu del matí i alertava de l’accident entre un tramvia i un camió que havia bolcat al mig de la via.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat de Catalunya i diverses ambulàncies del SEM que han treballat per alliberar el conductor del camió que havia quedat atrapat dins de la cabina. Al lloc dels fets, també s'hi han apropat diverses patrulles del cos dels Mossos d'Esquadra.
Segons les primeres informacions, cap dels passatgers del tramvia ha resultat ferit, tot i que el vehicle transportava més gent del normal arran del caos que viu Rodalies aquests dies.
