Busquen a la Julia: una noia de només 16 anys desapareguda al Maresme fa una setmana

Els Mossos demanen col·laboració ciutadana per a trobar la noia el més aviat possible

25 de juliol de 2026 a les 10:59h

Els Mossos d'Esquadra han enviat una alerta a través de les seves xarxes socials per una noia desapareguda aquest mes de juliol a la localitat de Pineda de Mar, al Maresme. Demanen ajuda ciutadana per tal de trobar la Julia, que té només 16 anys. La informació que es dona ara mateix no és molta. 

Desapareguda fa una setmana

Se sap que la Julia es una noia de 16 anys, d'estatura mitjana, concretament 1,65 metres d'alçada. De complexió es prima i un dels aspectes físics que més la identifiquen es que porta els cabells de color vermell. Amb aquesta informació, a més de la fotografia d'ella que s'ha difós a les xarxes, s'espera que si algú la identifica pel carrer o sap alguna cosa d'ella es pugui posar en contacte amb les autoritats per donar tota la informació possible.

La Julia va desaparèixer el passat 17 de juliol, a Pineda de Mar, des de llavors no se sabria res d'ella. És a dir, ara fa una setmana que se la busca. Per això és de vital importància tota la informació que pugui arribar sobre ella, en cas de saber alguna cosa es pot trucar al 112 o directament als Mossos d'Esquadra.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Sobre l'autor
Diseño sin título (1)
Laura Castaño Martín
Veure biografia
El més llegit