Dimecres, 23 d'abril de 2025
És notícia

La botiga de manga Global Freaks va tancar per “col·lapse financer”

Avatar photo
El grup ha emès un comunicat a causa de les contínues queixes generades pels usuaris en els darrers dies
global freaks

La botiga de figures de manga i anime Global Freaks de Barcelona ha tancat aquesta setmana de cop per una situació de “col·lapse financer“, segons ha explicat el grup en un comunicat a les xarxes socials després de dies de queixes dels seus clients.

A l’escrit, Global Freaks expressa les seves “més sinceres disculpes” i assegura que volen complir amb les seves “responsabilitats i compromisos de la manera més transparent possible”. Detallen que les societats que ostenten la titularitat de la marca es troben en una situació de “col·lapse financer no prevista” que s’ha produït per la inclusió “per sorpresa” en un fitxer de morositat per part d’una entitat financera, tot i que asseguren que havien arribat a “pactes” amb ella.

Després d’aquesta inclusió, expliquen que se’ls van bloquejar totes les fonts de recursos. Defensen, però que fins aquell moment les empreses del grup estaven al dia de pagament amb diverses entitats financeres, treballadors i administracions públiques i que només hi havia un deute amb un proveïdor “que s’estava resolvent de manera acordada entre les dues parts”.

El grup reconeix que els treballadors no estaven alertats del tancament i assegura “amb tota rotunditat” que divendres passat “ni els directius ni els assessors sabien el que estava per venir fins al moment del bloqueig dels comptes”.

Un cop això va passar, divendres al matí, l’equip directiu i els assessors van acordar intentar servir tots els productes que ja estaven al magatzem i que estaven cobrats. També volien mantenir la botiga oberta per servir material i permetre canvis de vals o cupons per productes, pagar a proveïdors “estratègics” i que els treballadors poguessin obrir dilluns passat. Afegeixen, però que “filtracions internes” i la propagació de la informació “adulterada” a les xarxes socials, van generar una reacció “comprensible però descontrolada” per part d’alguns clients. Segons asseguren, alguns d’aquests es van personar a la botiga “amb actituds agressives” motiu pel qual van decidir tancar la botiga i garantir la “seguretat” dels treballadors.

Al comunicat, afirmen que la direcció vol donar una sortida “ordenada i conforme a la legislació vigent” i afegeixen que al capdavant d’aquesta tasca està el seu CEO, “perfectament localitzat i localitzable”.  A més, expliquen que els principals actius de l’empresa són l’immobilitzat, els estocs, les entregues de dipòsits per a les reserves fetes i inversions financeres, uns actius que asseguren que es mantenen dins dels actius de les empreses del grup.

A les xarxes socials són diversos els usuaris que es queixen perquè havien pagat per reservar productes que no han rebut. Asseguren també que ningú els atén ni els dona cap explicació al respecte, situació molt diversa al que esmenten des de la companyia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Rafa Nadal anuncia que es retira del tenis professional

Notícia següent
Testament

Una jove de 18 anys rep una herència de 840.000 € i dues cases per sorpresa

Notícies relacionades