Els Bombers de la Generalitat han rebut més de 150 avisos per les fortes tempestes a l'àrea metropolitana de Barcelona i Maresme, entre les 17.30 hores d'ahir divendres i les 10.30 hores d'aquest dissabte. D'aquests avisos, destaquen els 42 provinents del Barcelonès, i especialment de Badalona (22). Els xàfecs van descarregar amb força al Vallès Oriental, Vallès Occidental, Maresme i Barcelonès, amb registres de 60 litres a Teià, 32 litres a Arenys de Mar, 30,3 litres a Cabrils, 30,2 litres a Badalona-Museu o 25,4 litres a la Roca del Vallès, segons dades de les estacions del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC). Les tempestes van anar acompanyades de calamarsa (d'uns dos centímetres de diàmetre a Cardedeu) i ratxes de vent intenses.
El sud del litoral barceloní va quedar al marge de la pluja, però el vent hi va bufar molt fort. L'estació del Port de Barcelona - Bocana Sud va mesurar una ratxa màxima de 99,7 km/h, la més forta en aquest punt des del 21 de gener del 2020 (111,2 km/h), durant el temporal Glòria, segons ha detallat l'SMC. D'altra banda, a l'estació de la Roca del Vallès - Cardedeu es van acumular fins a 24,1 litres en només 30 minuts, 14,1 dels quals en tan sols 10.
Segons els Bombers de la Generalitat es va treballar en diversos serveis majoritàriament per retirar arbres caiguts, atendre petites esllavissades i baixos inundats. No consten persones afectades per les tempestes. En paral·lel, el telèfon d'emergències 112 va rebre fins a les 17 hores fins a 288 trucades pel temporal de pluja. L'Ajuntament de Barcelona va activar a les vuit del vespre l'alerta del Pla d'Actuació Municipal per ventades i va tancar temporalment els parcs i jardins de la ciutat. Els Bombers de Barcelona van atendre un total de 92 serveis, 64 amb intervenció directa.