Un total d’11 serveis de tren de Rodalies de Catalunya –principalment de tota Barcelona– es veuen afectats aquest cap de setmana per les obres de reconfiguraci贸 que Adif fa a l’estaci贸 de Barcelona-Sants.
De la l铆nia R1, no ha circulat el tren amb origen a L’Hospitalet de Llobregat a les 12.02 i amb destinaci贸 Matar贸, informa Rodalies a la seva p脿gina web aquest dissabte.
Tampoc ho faran els seg眉ents trens de la R2 sud i la R2 nord, que surten la nit de dissabte: el que t茅 com origen l’Aeroport de Barcelona a les 23.08 i destinaci贸 Sant Celoni; el que surt de l’Aeroport a les 23.38 destinaci贸 Granollers Centre; el que va de Sant Celoni a Vilanova i la Geltr煤 a les 22.34; el que surt de l’Estaci贸 de Fran莽a a les 23.47 a Vilanova i la Geltr煤; i el de la matinada de diumenge que va de l’Estaci贸 de Fran莽a a l’Aeroport a les 4.57.
De la R3, no circular脿 el tren amb origen a L’Hospitalet de Llobregat a les 23.44 de dissabte i amb destinaci贸 Granollers Canovelles, com tampoc ho faran dos trens de la R4 la mateixa nit: el que va de Terrassa a Martorell a les 23.13 i el que va de L’Hospitalet de Llobregat a Terrassa a les 23.47.
I de la R16 i la R17, els seg眉ents trens de la nit de dissabte acabaran el seu recorregut en l’estaci贸 de Bellvitge: el que viatja de Tortosa (Tarragona) a l’Estaci贸 de Fran莽a a les 20.52, i el que va de Salou-Port Aventura (Tarragona) fins a la mateixa destinaci贸 a les 22.15.