Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

La T-usual bonificada per a aturats ja està inclosa en la T-mobilitat

Avatar photo
Aquests títols deixaran de vendre’s en cartró i passaran a carregar-se fins de la targeta en format plàstic
T-mobilitat

La T-usual bonificada per als ciutadans en situació d’atur ja està disponible a la T-mobilitat, segons ha informat l’Autoritat del Transport Metropolità en un comunicat. Aquests títols deixaran de vendre’s en cartró magnètic i passaran a carregar-se dins de la targeta T-mobilitat de plàstic. En els popers mesos també s’acabarà integrant al suport virtual.

Segons l’ATM, un dels principals avantatges per a aquest col·lectiu és que no caldrà que l’usuari es desplaci a un punt presencial per obtenir la targeta i ja podrà carregar-la directament des de l’app o en una màquina d’autovenda. Tot i així, els aturats també tindran l’opció de fer el tràmit en un punt d’atenció o venda autoritzat.

Per aconseguir la T-usual bonificada, cal donar-se d’alta al sistema T-mobilitat de forma presencial o digital a través de les webs o apps de la T-mobilitat, TMB o FGC, i presentar la documentació que acrediti que es troben en situació d’atur. Un cop rebuda la documentació, es validarà que sigui correcte i se li assignarà el Perfil Ocupació, que té una validesa màxima de tres mesos.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Una mà netenjant vidres

Mor una dona en caure d’un 5è pis mentre netejava els vidres

Notícia següent
control la garrotxa

Denuncien sis conductors drogats i 160 més per excés de velocitat en un control

Notícies relacionades