D’altra banda, han apuntat als conductors de motos com un dels col·lectius més vulnerables i perillosos. Aquests vehicles suposen un 6% de la mobilitat total de la ciutat, però comporten el 35% dels accidents que hi ha a la ciutat. Per això demanen màxima responsabilitat als seus conductors ja que o bé poden patir un accident o poden ser-ne els responsables.
Des del govern asseguren que ara seguiran treballant en la formació de seguretat viària entre joves i gent gran, però també amb la formació en les empreses. I és que molts dels accidents que es produeixen són camí a la feina o dins l’horari laboral. En aquests tallers impartits a les empreses, es demana als conductors sortir amb més previsió i moderar la velocitat dels trajectes.
Pel que fa a les zones amb més accidents, des del govern apunten que actualment l’Ajuntament està estudiant un total de 71 zones, però que en cap cas aquestes són punts negres, ja que representen tan sols un 10% dels ferits en total. Ara estudiaran mesures de com evitar aquesta concentració d’accidents en punts que corresponen a les vies més circulades de la capital catalana.