L’Ajuntament de Barcelona engega una campanya internacional de comunicació amb l’objectiu d’atreure talent, inversió, i reforçar la marca Barcelona. La campanya ha començat en el marc del Mobile World Congress Barcelona 2021, on després d’un any d’absència, aquesta edició està marcada pel nou context econòmic i de reactivació.
La campanya de publicitat “Barcelona with you” s’emmarca a la línia estratègica de posicionament de la Marca Barcelona i es desplega amb presència en mitjans d’àmbit local i internacional. L’objectiu és impactar als diferents públics professionals a qui s’adreça la campanya, ja sigui en origen o els qui visiten Barcelona amb motiu del MWC.
Desplegament publicitari i imatge de la campanya
La campanya de comunicació “Barcelona with you” compta amb una planificació d’espais publicitaris on els professionals que arriben a Barcelona reben els seus impactes. Hi ha suports exteriors digitals a l’Aeroport, l’Estació de Sants, suports amb la gràfica al metro plaça Espanya, l’estació d’Europa Fira i a diferents indrets cèntrics de Barcelona.
També es veurà la campanya amb lones de façana, banderoles als carrers, publicitat als taxis i a insercions publicitàries a la premsa en paper i digital. Així mateix es podrà veure en els principals diaris digitals de Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia, en format paper en el Financial Times i el The Economist i a les xarxes socials.
Ampliació del portal meet.barcelona
Com a part de l’estratègia del nou posicionament digital internacional, l’Ajuntament de Barcelona ha actualitzat l’apartat del web municipal adreçat als visitants de la ciutat (tant els turistes com els professionals), que incorpora la campanya, el relat i les raons per visitar, treballar o fer negocis amb Barcelona.
El renovat https://meet.barcelona ofereix tots els serveis i continguts de la ciutat en quatre idiomes (cat, cast, eng, fr), agrupats en tres grans àmbits: Visita-la i Estima-la, Inverteix i Fes negocis, Estudia i investiga.