Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Un rellotge de luxe, un turista i un lladre multireincident: l’enèsim robatori a Barcelona

Avatar photo
Un jutjat de Barcelona ha condemnat al lladre a 4 anys de presó pels fets que van tenir lloc l’octubre del 2024

La gran quantitat de turistes que visita Barcelona any rere any no només provoca un impuls econòmic per la ciutat. Els lladres s’aprofiten d’aquesta situació de vulnerabilitat que provoca ser-hi a un altre país i un dels objectes més buscats són els rellotges de luxe. Alguns d’aquests tenen preus de centenars de milers d’euros, per la qual cosa molts dels delinqüents ho veuen com l’oportunitat perfecta per fer-se d’or.

L’octubre passat, un turista es va convertir en l’enèsima víctima d’un robatori, on va perdre un rellotge valorat en 162.000 euros. Un jutjat penal de Barcelona ha condemnat al lladre a quatre anys de presó, tot i que portava empresonat des del novembre. Ara, el condemnat haurà de pagar 600 euros de multa per lesions lleus, 150 euros d’indemnització per les lesions i 120.000 euros pel rellotge sostret.

El turista va patir lesions lleus a l’esquena i el peu

Els fets van succeir al carrer Sant Domènech del barri de Gràcia a primera hora de la tarda. La víctima, de nacionalitat brasilera, circulava tranquil·lament per la capital catalana i després de parar davant d’un aparcament, el lladre va arrencar-li de forma violenta el rellotge. Després d’aconseguir el seu botí, el condemnat va empènyer a terra a la víctima, la qual va patir lesions lleus a l’esquena i el peu.

Es dona la circumstància que la víctima havia adquirit el rellotge Richard Mille 029 l’agost passat per uns 162.000 euros i ja n’havia pagat dues terceres parts. Per altre lloc, el lladre era un vell conegut dels Mossos d’Esquadra, el que ha acompanyat a les gravacions de les càmeres de seguretat han facilitat al magistrat dictaminar la sentència.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Escola de Música de Cambrils programa nous tallers familiars per aquesta primavera

Notícia següent
presentació campanya promoció Lleida 2025

Lleida situa el comerç, el Garrotín i la gastronomia al centre de la nova campanya de promoció de la ciutat

Notícies relacionades