Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Primark ha pogut obrir, per fi, una botiga al centre de Barcelona. Després de diversos mesos aturats per la pandèmia, les restriccions de mobilitat i també del sector, aquest dimarts la signatura irlandesa obre les portes a Plaça Catalunya. La inauguració de l'establiment estava plantejada per a l'abril, però es va retardar tant per les obres com pel coronavirus, que van obligar a l'empresa a tancar i frenar la reforma del local.
Ara, després de diverses setmanes esperant l'imminent obertura, Primark pujarà la persiana de la macrobotiga al cor de la ciutat, just a la banda del Hard Rock Cafè i de la Rambla.
La nova botiga tindrà una superfície de 7.253 metres quadrats -6924 útils- repartits en sis plantes. El local de la companyia es convertirà en el segon més gran d'Espanya, només per darrere del de Gran Via de Madrid -amb 12.400 metres quadrats de superfície- que va obrir el 2015.