Com a conseqüència, l’estudi apunta que es produiran canvis notables en el consum. De fet, la meitat dels enquestats afirma que reduirà la seva vida social, limitant la seva assistència a actes i les relacions amb els cercles més propers. Segons el soci responsable d’EY-Parthenon, David Samu, “la meitat dels entrevistats han reduït, posposat o suprimit despeses innecessàries”. “Ens trobem davant un canvi estructural en el model de consum i preveiem que la recuperació de certs costums serà lenta i gradual”, afegeix.
Acceptació general de les mesures de prevenció
Una àmplia majora dels enquestats (90%) accepta l’ús de la mascareta i la limitació de l’aforament en espais comercial per evitar la propagació del coronavirus. En la mateixa línia, un 79% donaria suport a la implantació d’un passaport immunològic i un 71% estaria a favor de l’ús d’aplicacions de geolocalització.
L’estudi elaborat per EY s’ha realitzat a través d’una mostra representativa de 2.106 persones majors d’edat entre el 15 d’abril i el 17 d’abril.
Ha estat aquesta passada matinada, cap a les tres, quan uns treballadors de l'abocador de La Cartuja, a Saragossa, s'han…
La Paeria de Lleida va lliurar ahir les bicicletes dels projectes LABici i Un mes sense el meu cotxe a…
La matinada del passat dimecres, dos cotxes es van cremar al carrer deu del barri de Bonavista, provocant una gran…
L'Ajuntament de Manresa ha publicat tota l’oferta de casals i activitats pels mesos d’estiu per a infants d’1 any fins…
La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Valls farà entrega dels premis i reconeixements a les seves empreses el…
El món de la festa de Tarragona i, en especial, el món geganter estan de dol per la mort de…
Esta web utiliza cookies.