Mango obre quatre noves botigues a l’Europa de l’Est i al centre de l’Àsia

La firma de moda té previst arribar a les 49 botigues a la regió a finals del primer semestre

Pla obert de la botiga de Mango situada al carrer de la Canuda de Barcelona, al barri Gòtic. Imatge del 14 d'abril de 2021. (Horitzontal)
La firma de moda Mango amplia la seva presència a l’Europa de l’Est i al centre de l’Àsia amb l’obertura de quatre noves botigues durant el primer semestre d’aquest 2021. L’empresa, que ja va obrir quatre locals a la regió l’any 2020, té previst arribar a les 49 botigues en aquest mercat abans del mes de juliol. Segons ha informat en un comunicat aquest dimecres, Mango espera inaugurar un nou local a un centre comercial a la ciutat de Kharkov (Ucraïna) i un altre a una galeria de Minsk (Bielorússia) durant els pròxims mesos. Les dues botigues se sumaran a les obertures que la companyia ha completat aquest 2021 a les ciutats de Tashkent (Uzbekistan) i Pavlodar (Kazakhstan).
L’any 2020, el grup ja va obrir quatre noves botigues amb l’objectiu de seguir creixent en aquesta regió. A la ciutat de Kiev, Mango va inaugurar dos establiments, ampliant fins a 14 el nombre de locals a Ucraïna. A finals de l’exercici el grup també va posar en marxa una botiga a Tbilisi (Geòrgia) i a la ciutat de Tashkent (Uzbekistan). A hores d’ara, l’empresa suma quatre punta de venda a Geòrgia i tres més a Uzbekistan, mentre que a Kazakhstan i a Bielorússia ja disposa de 21 i tres establiments, respectivament.