Els detectius privats han hagut d'adaptar la seva feina a la nova era Covid. I és que ara, algunes empreses els han començat a contractar per vigilar als treballadors que treballen des de casa.En un article a 20 Minutos, s'explica com des del passat estiu, ha augmentat el control als empleats.
Hi ha treballadors, diu l'article, que asseguren haver estat en contacte amb un positiu i per tant les empreses han de donar-li l'opció de teletreballar. No obstant això, "aquests treballadors porten als nens al col·legi, van al gimnàs, passen pel bar, tenen un torneig de pàdel o fins i tot aprofiten per a fer obres a casa seva i baixen a la botiga de bricolatge".
Els detectius privats han d'investigar si aquesta persona està fent realment quarantena, i en el cas dels teletreballadors, si aquests compleixen amb els seus horaris.