Giró i Collboni es reuneixen per abordar els reptes dels Fons Europeus

Conseller i tinent d'alcaldia de Barcelona es troben per primer cop per coordinar estratègies

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut
El conseller d'Economia, Jaume Giró, i el tinent d'alcaldia d'Economia de Barcelona, Jaume Collboni, drets després de la reunió a l'Ajuntament de Barcelona. CEDIDA

El conseller d’Economia de la Generalitat, Jaume Giró, i el tinent d’alcaldia d’Economia, Treball i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, han mantingut aquest dimecres la seva primera trobada institucional.

En la trobada han compartit la seva visió sobre la situació econòmica de la ciutat i del país, els efectes de la pandèmia en aquesta i sobre el repte que suposa l’arribada dels 3.200 milions d’euros que hauria de rebre Catalunya dels Fons Europeus. Tots dos s’han compromès a treballar conjuntament i a establir una coordinació estable per posicionar Barcelona i Catalunya en el nou context econòmic.

La reunió, a la qual també han assistit la tercera tinenta d’alcaldia d’Agenda 2030, transició digital, esports, coordinació territorial i metropolitana, Laia Bonet, i la secretària d’Economia i Fons Europeus, Matilde Villarroya, s’ha celebrat a l’Ajuntament de Barcelona.