Un home ha resultat greument ferit aquesta matinada de divendres a Barcelona després de ser apunyalat en un violent intent de robatori al carrer. Els fets han tingut lloc cap a les tres de la matinada, a la carretera de Sants, segons ha informat El Caso.
La víctima va ser abordada per dues persones que, segons testimonis, la van amenaçar amb un ganivet exigint-li que entregués les seves pertinences. Davant la resistència del vianant, els assaltants van acabar agredint-lo amb l’arma blanca abans de fugir corrents del lloc dels fets.
Els equips d’emergència van arribar a l’escena i es van trobar amb que l’home perdia molta sang. Finalment, es va poder estabilitzar al ferit, i el van traslladar d’urgència a l’Hospital Clínic, on va ingressar en estat greu.
Paral·lelament, patrulles de la Guàrdia Urbana es van desplegar per la zona per intentar localitzar els presumptes autors de l’agressió, sense èxit. Els Mossos d’Esquadra mantenen oberta la investigació per identificar i detenir els responsables de l’atac.