El 2019 va vendre unes 4.000 roses i tot i que aquest any les previsions són menors, confia que la gent tingui “ganes de passejar, i tornar a comprar”. La Carolina aposta pel tracte personal presencial, i descarta la venda online. Precisament l’any passat, en plena pandèmia, va néixer Rosistirem, una floristeria a Internet que encara el seu primer Sant Jordi amb el camí invers: venent al carrer per primer cop.
Rosistirem és una iniciativa de venda de roses en línia que va obrir l’any passat en plena pandèmia per “salvar” el Sant Jordi. Segons Culilles, només aquell dia l’empresa va repartir comandes a més de 4.100 cases i va vendre més de 30.000 roses en total.
“Després ens vam llançar a la piscina obrint una primera botiga a Barcelona”, explica. “Quan tothom tancava, nosaltres obríem”, afegeix. Des d’aquell moment, Rosistirem no ha parat de créixer i ara ja reparteix comandes per Espanya i Portugal. Enguany, no esperen superar les vendes de l’any passat, però ho volen compensar amb la venda en 16 punts que tindran repartits per la ciutat.
A Flors Carolina no li van anar tan bé les coses durant la pandèmia. Carolina Pallés reconeix que “la ciutat de Barcelona viu del turisme”, i afegeix que aquest últim any els ha perjudicat el tancament de restaurants i hotels i el fet de no poder celebrar casaments o comunions.
Actualment, la Carolina forma part de la quarta generació d’un negoci que va iniciar la seva besàvia, que també es deia Carolina, l’any 1888, coincidint amb la primera Exposició Universal de Barcelona. La propietària diu que per aquesta floristeria ,de més d’un segle d’història, han passat personatges il·lustres com Josep Carner, Josep Maria de Sagarra o Federico García Lorca.
“Formem part de la història de la ciutat de Barcelona”, afirma. Carolina Pallés no es planteja la venda online perquè diu que el tracte amb el client és molt important. “Aquest negoci ha de ser presencial”, expressa.
De cara al futur, Rosistirem vol seguir creixent i en 5-10 anys arribar a tot Europa. Per la seva banda, Carolina Pallés espera “seguir treballant pel negoci” com ho ha fet la seva família durant tots aquests anys. Li agradaria que la floristeria tingués un relleu generacional, tot i que reconeix que “l’etapa pot ser que s’acabi aquí”. “A part de vendre flors com a vocació, tenim una història molt bonica de tota una vida”, conclou.
La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el…
Des de bon matí, Sitges ha viscut una diada de Sant Jordi radiant. Centenars de persones han passejat pel passeig…
La diada de Sant Jordi ha estat la data escollida enguany novament per posar a la venda el mocador de…
Un total de 646.580 visitants han entrat al país durant el mes de març. D'aquests, tal com publica aquest dijous…
Els veïns i veïnes de Tarragona, així com els seus visitants, s'han trobat aquests dies amb uns cartells publicitaris que…
La 16a Ruta de la Tapa tornarà aquest mes de maig a Sant Julià de Lòria amb una edició que…
Esta web utiliza cookies.