Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

El Teatre Lliure cancel·la tota la programació d’aquesta temporada

Els espectacles previstos fins al juny 'Una', 'Les tres germanes' i 'Bonus Track' queden suspesos

El Teatre Lliure ha decidit aquest dimecres anul·lar totes les funcions programades fins al juny. D’aquesta manera, posa fi a la temporada 2019-20 davant “la impossibilitat de seguir amb l’activitat escènica” a causa de la crisi provocada pel coronavirus. A les cancel·lacions ja anunciades, se sumen els espectacles de producció pròpia ‘Una’ (Raquel Cors), ‘Les tres germanes’ (Julio Manrique) i ‘Bonus Track’ (Carol López). El teatre treballa per reprogramar bona part dels muntatges cancel·lats en la propera temporada 2020-21, que està previst que comenci a l’octubre si les autoritats competents ho permeten. La institució notificarà al públic per correu la cancel·lació dels espectacles i retornarà l’import als compradors.

Des de l’inici de la crisi per la covid-19, el Teatre Lliure ha hagut d’anul·lar també els espectacles ‘Los protagonistas’ (El Conde de Torrefiel), ‘Sis personatges. Homenatge a Tomàs Giner’ (Juan Carlos Martel Bayod) i el darrer muntatge internacional de la temporada ‘Les sorelle Macalus’ (Emma Dante).

En un comunicat, el teatre sosté que treballa en la programació cultural, educativa i social de la temporada 2020-21, en la qual es reubicaran “bona part” dels espectacles suspesos aquesta primavera.

Fins a l’estiu, el Lliure seguirà oferint nous continguts oberts als seus canals digitals sota el paraigües #TheShowMustGoOn. A més de les iniciatives #LliureAl Sofà, #TeatreAlFil i #15dies15anècdotes, en les properes setmanes s’ampliarà l’oferta de programació teatral digital.

Retorn d’entrades

Els espectadors que hagin adquirit les entrades per abonament, passi o pack, se’ls retornaran els dies següents perquè s’utilitzin en altres reserves o espectacles. El públic que ha comprat les entrades per internet, rebrà l’import a la targeta en un mínim de 7 dies laborables. Per últim, l’import de les entrades comprades a la taquilla, per telèfon i pel Tiquet Rambla, es podrà recollir físicament al teatre de Montjuïc o Gràcia.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un nou web aglutina tots els establiments ebrencs que entreguen productes a domicili

Notícia següent

La UPC organitza jornades de portes obertes virtuals

Notícies relacionades