La proposta es podrà gaudir a la Sala online a partir del 26 de novembre, així com l’adaptació al mateix format d”El gegant del Pi’, que signa Pau Vinyals. A més, la programació digital del Lliure incorpora aquest dijous’ Bonus Track’, de Carol López, les funcions de la qual es van interrompre per les noves restriccions a la cultura.
Sobre el format sonor, creu que és força idoni per un espectacle que aborda la ceguesa des de diversos punts de vista. “Dona l’oportunitat de revisar com ens relacionem amb el món i amb el teatre. Ens permet desplaçar l’atenció, que normalment recau en el sentit de la vista precisament, per donar-nos el temps d’escoltar i d’experimentar el teatre d’una manera molt diferent”, constata.
El Teatre Lliure recomana l’escolta de l’espectacle amb auriculars, ja que és una “experiència immersiva”. L’espai sonor, dissenyat per Damien Bazin, juga a crear una atmosfera a partir de sons més urbans i contemporanis, amb l’objectiu de transportar els oients de casa al teatre durant el moment de la lectura i enregistrament de la peça.