La setena edició de la setmana gastronòmica ‘Tast de la Rambla’ ha superat les 95.000 visites i ha servit 140.000 degustacions durant la seva celebració, des del dijous fins a aquest diumenge.
Un 63% del públic ha estat local, un 22% han estat turistes internacionals, un 6% persones de la província de Barcelona i la resta d’altres punts de Catalunya i Espanya, ha informat l’organització en un comunicat.
L’organització del ‘Tast de la Rambla’ ha destacat que s’han superat les expectatives previstes d’assistència i de resposta ciutadana “en temps de pandèmia”, tot i que han assegurat que s’ha respectat l’aforament màxim permès, de 2.000 persones.
La tapa més venuda ha estat el “brioix de tartar de salmó marinat amb ratlladura de llima, maionesa de sriracha i avellanes caramelitzades” del restaurant Telefèric, seguit del “mollete de picanya de vedella madurada amb chimichurri d’herbes del Mediterrani” de Pepa Tomate i del “risotto de bolets silvestres i tòfona negra”, de Cecconi’s.
Els tallers i ponències de l’Aula de Tast han estat una de les activitats amb més èxit d’aquesta edició, amb una alta assistència de públic, així com les relacionades amb el Territori Convidat: Saborea Lanzarote.
Les xifres de tancament del Sant Jordi han certificat el que es palpava al carrer des de primera hora: la…
Un incendi desenvolupat a la planta baixa d'un edifici de 4 plantes de Badalona ha deixat 10 persones afectades, segons…
Com ja és habitual, Sabadell s’ha llevat el 23 d’abril amb una alegria especial i amb olor de paper nou…
La periodista Lydia Lozano ha hagut de cancel·lar d'urgència la signatura de llibres que tenia programada aquest dimecres, diada de…
Durant tot el dia de Sant Jordi, els i les socialistes de Tarragona han repartit a tota la ciutadania que…
El Gremi de Bars i Restaurants de Lloret de Mar ho té tot llest per a la XXV edició de…
Esta web utiliza cookies.