El Primavera Pro, les jornades professionals del festival, engeguen aquest dimarts una edició 2020 en línia que girarà al voltant de l'streaming. Fins divendres 24 de juliol, l'esdeveniment oferirà gratuïtament a través de la seva plataforma digital nou concerts en directe des de La (2) d'Apolo d'artistes catalans com Marialluïsa, La Tiguerita, Anna Andreu, MANS O. Joana Gomila, Kids from Mars, Penélope i Barbott.L'streaming no només es posarà en pràctica amb aquestes actuacions, sinó que serà el protagonista de molts dels col·loquis i conferències de la trobada. El primer panel serà aquest dimarts a la tarda, sota el títol 'I ara, què?: el sector musical després de la pandèmia'.
El jove grup Los Aurora inauguren la mostra quest dimarts, després del lliurament del Primavera Award al Taller de Músics, la institució que els va formar. Totes les actuacions podran veure's en obert a través de la plataforma del Primavera Pro, i posteriorment quedaran penjades a l'àrea per a professionals acreditats, disponibles per veure en diferit. Per accedir a la zona de 'networking' i intervenir en els col·loquis hi ha un abonament de 40 euros.Els concerts han estat produïts en col·laboració amb Catalan Arts, la marca d'internacionalització d'empreses culturals impulsada per l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i tindran lloc diàriament al vespre després de les activitats de debat.Aquest dimarts, primer dia de l'esdeveniment, Radio Primavera Sound farà un programa especial en el qual els periodistes Ben Cardew i Marta Salicrú presentaran i contextualitzaran cadascuna de les propostes.Dimecres hi haurà panels com 'Per què el live streaming ha arribat per quedar-se', i la programació de conferències es completarà fins divendres amb sessions dedicades al futur de la música després de la pandèmia i l'ascens de la música llatinoamericana.També es parlarà de reivindicacions i responsabilitats feministes i tindrà lloc una classe magistral sobre l'optimització de l'ús i interpretació de dades a xarxes socials, així com guies de bones pràctiques per crear campanyes de màrqueting amb un missatge significatiu en entorns digitals.