Dilluns, 16 de juny de 2025
És notícia

Disculpes del programa ‘Que no surti d’aquí’ a Ter Stegen per la difusió de rumors sobre la seva separació

Avatar photo
Amb la intenció de corregir la situació, el programa ha expressat el seu compromís de millorar la seva gestió de continguts
Imatge: Que no surti d’aquí. 3Cat.

El programa d’entreteniment ‘Que no surti d’aquí’ ha emès un comunicat de disculpes després de l’escàndol generat per la difusió de rumors sobre la separació del porter del FC Barcelona, Marc-André ter Stegen, i la seva parella. En el comunicat, els responsables del programa, Roger Carandell, Juliana Canet i Marta Montaner, han expressat les seves disculpes públiques a Ter Stegen i la seva família pel dolor causat.

Els rumors, que van començar a circular aquest cap de setmana, van ser amplificats per l’emissió d’informacions no confirmades durant l’espai d’entreteniment. Els periodistes implicats en la difusió de la notícia, que va acusar falsament la dona de Ter Stegen d’una infidelitat, han reconegut la seva responsabilitat i han subratllat que el seu programa no té vocació periodística. Tal com indiquen en el comunicat, l’objectiu de ‘Que no surti d’aquí‘ és oferir cròniques socials i entreteniment.

Amb la intenció de corregir la situació, el programa ha expressat el seu compromís de millorar la seva gestió de continguts i ha assegurat que treballaran per evitar que es repeteixin incidents similars en el futur.

Aquesta reacció arriba després de l’emissió d’un comunicat per part de Marc-André ter Stegen, on lamentava l’acusació falsa i mostrava la seva indignació davant la gestió del cas per part dels mitjans implicats, especialment en el programa de Catalunya Ràdio.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Startup inversions

Barcelona crea un nou fons d’inversió de risc amb 30 milions d’euros

Notícia següent

200 tones d’arròs del delta de l’Ebre conreat amb càpsules de cafè usades, donades a bancs d’aliments

Notícies relacionades