“Debat serè” sobre el model de finançament
A més de la proposta concreta sobre les tarifes, Colau també fa dues reflexions en la carta. D’una banda, demana un “debat serè” sobre el model de finançament del transport públic i reitera a la Generalitat que faci ús de “tota la capacitat” per explorar instruments fiscals que permetin una major recaptació que pugui ser destinada al transport públic. En concret, fa referència a la Llei del Canvi Climàtic i la Llei de Finançament del Transport Públic.
Assegura que l’Ajuntament ha fet un “grandíssim esforç” pressupostari passant de 115,8 milions d’euros d’aportació el 2015 a 174 milions el 2020 i avisa que les finances municipals no poden suportar un increment “tant accentuat” de la seva aportació.
D’altra banda, constata l’impacte que ha causat la pandèmia en l’ús del transport públic i fa una crida a recuperar “la confiança” de la ciutadania en aquest mitjà de transport. A més, afegeix que el context ha dificultat alhora fer balanç de l’efecte global dels canvis tarifaris impulsats conjuntament l’any passat.
L’Ajuntament de Mollerussa, a través de la regidoria de Joventut, ofereix aquest estiu una nova…
Yolanda Díaz ha plantejat aquest dimarts les eleccions al Parlament Europeu com un plebiscit per…
El Centre de Formació de Cal Molins ha acollit aquest matí la segona de les…
El número 2 d'ERC a les eleccions europees, Tomàs Molina, proposa incrementar la protecció del…
L’Ajuntament de Torredembarra, la Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i Repsol,…
Desenes d'estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) acampen des d'aquest dimarts a la…
Esta web utiliza cookies.