Els Mossos d’Esquadra han demanat la col·laboració ciutadana per localitzar al Ghailan, un home de 58 anys desaparegut des del passat dimecres 12 de març al districte de Ciutat Vella de Barcelona. La desaparició podria haver tingut lloc en una zona pròxima al Raval, on l’home sol moure’s habitualment.
Ghailan té els ulls negres i coixeja de la cama dreta. En el moment de la seva desaparició, portava una jaqueta de color marró, pantalons de xandall negres i xancletes. A més, és important destacar que necessita medicació, fet que incrementa la preocupació per la seva salut.
Les autoritats han demanat a qualsevol persona que pugui tenir informació sobre el seu parador que es posi en contacte amb els Mossos d’Esquadra o amb altres serveis d’emergència. El cos policial continua treballant per esclarir la seva ubicació i garantir la seva seguretat.