En finalitzar el curs, els infants del grup intervenció van augmentar el doble les seves competències. Així, l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) conclou que es demostra l’efectivitat del programa i que és efectiu tant en nenes com en nens així com en infants de barris amb diferent nivell socioeconòmic i independentment de la titularitat del centre.
D’altra banda, l’avaluació qualitativa a través de grups de discussió amb mestres també va ser positiva. En general, la satisfacció va ser “molt elevada” i va generar un impacte positiu també en els docents i en les famílies.
Les mestres participants asseguraven que després del programa hi havia una consciència emocional que abans no hi era i que els petits saben ara posar paraules a les emocions.
Per últim, l’avaluació de la formació oferta per l’ASPB mostra que les mestres que la van cursar han augmentat també el seu nivell de competències emocionals en acabar el curs. Per avaluar-la es va utilitzar l’instrument validat ‘Profile of emotional Competences (PEC)’. Abans de la formació, el 44% de les mestres havia obtingut un nivell de competències emocionals alt, mentre que després el percentatge arribava al 70%.