Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

L’alcalde de Mataró exposa a Illa les prioritats de la ciutat en seguretat i habitatge

Avatar photo
En l’entrevista institucional David Bote ha posat sobre la taula demandes com l’ampliació de la comissaria dels Mossos d’Esquadra i dels jutjats, així com la construcció d’habitatges socials
Illa Mataro

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha rebut a l’alcalde de Mataró, David Bote, al Palau de la Generalitat. En la trobada institucional l’alcalde de Mataró ha presentat al president de la Generalitat les prioritats de la ciutat especialment pel que fa als temes relacionats amb la seguretat i l’habitatge. En aquest sentit han tractat sobre l’ampliació de la comissaria dels Mossos d’Esquadra i els jutjats de la ciutat.

A més, en la reunió han parlat també sobre algunes de les inversions que l’administració autonòmica té pendents a Mataró en l’àmbit sanitari com la construcció de l’Hospital d’Atenció Intermèdia o el CAP Cirera-Molins; en educació s’han abordat projectes com la construcció de l’IES Cinc Sénies o les escoles, Joan Coromines i Germanes Bertomeu, mentre que en l’àmbit de la mobilitat la reunió s’ha centrat en la pacificació de l’N-II o la nova estació de Renfe.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Vehicle dels Mossos d'Esquadra

Detingut de nou per agressió, l’home que va colpejar una nena petita a Montjuïc l’any passat

Notícia següent
Anunci Nestea Laboral

El Complex Educatiu de Tarragona, plató de l’últim anunci d’una coneguda marca

Notícies relacionades