Divendres, 18 d'abril de 2025
És notícia

Barcelona registra una reducció de viatgers al metro al febrer

Avatar photo
Les dades representen el primer descens després de deu mesos d’increments

El nombre de viatgers al metro de Barcelona al febrer es va situar en els 39,197 milions, és a dir, un 1,4% menys que el mateix mes de l’any passat, segons les dades provisionals de l’INE. Es tracta del primer descens després de deu mesos d’increments interanuals. El darrer mes que es va registrar una caiguda en el nombre de viatgers va ser el març de l’any passat (-1,2%) després de tres anys d’augments de dos dígits arran de la recuperació després de la pandèmia. Pel que fa al nombre de passatgers de bus urbà a la capital catalana, van sumar 19,151 milions d’usuaris, un 2,2% menys que el mateix mes del 2024.

D’altra banda, el nombre de viatgers en el transport per autobús a Catalunya va retrocedir un 1,6%, fins als 27,579 milions de persones. De fet, va ser la comunitat on més va caure, juntament amb l’Aragó i Extremadura, amb un 1,1% i un 0,6% menys respectivament. A la resta de territoris, es van registrar increments anuals, liderats pel País Basc (+13,3%), seguit de Galícia (+12,9%) i el Principat d’Astúries (+6,8%).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Hospitalet de l’infant impulsa la segona edició de la Setmana del Petit Príncep

Notícia següent

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona reclama una inversió en llevadores per millorar l’atenció a les dones

Notícies relacionades