Divendres, 20 de juny de 2025
És notícia

Barcelona invertirà 1,8M€ a la millora de la plaça Roquetes i del pàrquing subterrani

Avatar photo
El projecte s’ha aprovat inicialment i, un cop es licitin, les obres tindran una durada prevista de 9 mesos
Render de la millora de la plaça Roquetes de Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona ha aprovat inicialment el projecte per a la millora de la plaça Roquetes, al districte de Nou Barris, així com del pàrquing que gestiona BSM i que està ubicat al subsol.

L’obra s’executarà amb càrrec al Pla de Barris i, un cop finalitzi el període de 30 dies d’informació pública que comença ara, es licitaran els treballs. L’actuació, que podria començar l’últim trimestre del 2025, tindrà una durada prevista de nou mesos.

Les actuacions a desenvolupar a la plaça consistiran, en primer lloc, en la retirada de la pavimentació i del mobiliari urbà per tal d’accedir al forjat del pàrquing i, posteriorment, poder executar una nova impermeabilització a la coberta que ajudi a millorar patologies associades a les filtracions d’aigua que s’han detectat en aquest aparcament.

L’obra, però, anirà més enllà i a banda de millorar el drenatge de la plaça Roquetes servirà també per remodelar l’indret en conjunt, incorporant mobiliari urbà com són cadires, bancs i jocs infantils, així com pèrgoles.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Arriba ‘Salou, cors d’estiu’ amb les colles com a protagonistes

Notícia següent
La familia amb el guia del Parc Nacional. Crèdit @explore_the_world_with_kids

El Pirineu de Lleida promociona al mercat belga la seva oferta de turisme familiar

Notícies relacionades