El pròxim 11 d’abril, el Palau Municipal d’Esports de Badalona serà l’escenari on es desenvoluparà la nova edició del festival ELS40 Primavera Pop 2026, reconegut com un dels esdeveniments musicals més rellevants dins l’escena pop estatal. Aquest any, el certamen promet un desplegament tècnic i escenogràfic encara més espectacular que en les seves edicions anteriors.
Cartell que combina experiència i joventut
El programa musical inclou una àmplia varietat d’artistes, combinant noms veterans amb talents emergents. Entre els artistes confirmats destaquen: Juan Magán, Nil Moliner, Álvaro De Luna, Samuraï, Chiara Oliver, Clarent, Omar Montes, The Tyets, Ruslana, Naiara i Max Navarro, entre altres figures rellevants.
Aquesta mescla busca oferir un cartell atractiu per a diferents públics i garantir una jornada plena de música en viu amb una gran diversitat estilística.
Presentadors oficials i entrades disponibles
A més dels concerts, el festival comptarà amb la participació dels presentadors habituals de ELS40, encarregats de conduir la celebració i posar-hi la banda sonora adequada perquè l’experiència sigui inoblidable per als assistents.
Les entrades ja estan a la venda a partir de 29,5 euros, facilitant així l’accés a aquest esdeveniment musical tan esperat.
Xavier Garcia Albiol assegura que el festival “reafirma Badalona com a escenari de grans esdeveniments musicals”
L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha subratllat que la continuïtat del festival en aquesta ciutat “reafirma Badalona com a escenari de grans esdeveniments musicals”. En paraules seves: “L’edició d’enguany comptarà amb un cartell impressionant i un muntatge encara més espectacular que el de l’any passat, que ja va tenir una acollida excel·lent”. A més ha convidat tant els ciutadans locals com els visitants a gaudir del concert perquè “l’ambient tornarà a ser una festa”.
Dani Moreno: "Tornar a Badalona un altre any amb un show com aquest és un plaer"
Dani Moreno, presentador badaloní del programa Anda Ya a Los40 ha expressat: “Tornar a Badalona un altre any amb un show com aquest és un plaer i més amb un cartell encapçalat per un badaloní de talla internacional com Juan Magan”. Per la seva banda, Sergi Sánchez, coordinador d’emissores musicals de PrisaRadio a Catalunya ha afirmat que fer “la segona edició a l’Olímpic Arena amb una producció que superarà la primera edició és la confirmació d’aquest format”.