Dimarts, 16 de juliol de 2024
És notícia

Badalona impulsa una campanya per atraure turistes de l’entorn de la Sagrada Família

Avatar photo
S’instal·laran suports publicitaris amb el lema “Roma a 20 minuts” per despertar l’interès dels visitants reivindicant la Badalona romana
L’Ajuntament de Badalona iniciarà el pròxim dimarts 2 de juliol una campanya informativa per afavorir que els turistes que passin per la Sagrada Família i el seu entorn coneguin Badalona i visitin la ciutat. Per atraure aquestes persones, s’instal·laran tres suports publicitaris (mupis) a l’andana i els intercanviadors de l’estació de metro de Sagrada Família amb una imatge gràfica que portarà el lema “Roma a 20 minuts”, amb l’objectiu de reivindicar el patrimoni romà de Badalona i explicar als visitants que aquests atractius es troben a només 11 parades de metro.
Per donar continuïtat a aquesta idea i que els visitants que emprenguin la ruta no tinguin dubtes, també s’instal·larà un suport publicitari amb el lema “Roma a 3 minuts” a l’estació de Badalona – Pompeu Fabra. Aquest suport inclourà un mapa on s’indica on es troba el Museu de Badalona, que ha d’esdevenir la porta d’entrada per animar als turistes a visitar altres punts d’interès de la ciutat.
Amb la voluntat d’enfortir aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Badalona, juntament amb el Consorci de Promoció d’Enoturisme DO Alella, ha preparat una publicació impresa on es dona a conèixer el patrimoni visitable a Badalona vinculat amb la cultura vitivinícola, una tradició profundament arrelada a la ciutat des de la Baetulo romana fins als nostres dies.
En aquesta publicació, que s’entregarà als visitants quan arribin al Museu de Badalona i que també es podrà trobar a l’Oficina de Turisme, es destaquen set espais de la ciutat referents de l’enoturisme: les Termes i el Decumanus del Museu, la Casa dels Dofins, la Casa de l’Heura, el monestir de Sant Jeroni de la Murtra, la masia de Can Miravitges, la masia de Can Coll i la Vall de Betlem (una iniciativa de recuperació del conreu de vinya al voltant de Sant Jeroni de la Murtra).
La segona tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit d’Impuls Econòmic i de Ciutat, Treball, Cultura, Ciutadania i Govern de l’Ajuntament de Badalona, Cristina Agüera, ha explicat que és la primera vegada que Badalona impulsa una campanya com aquesta per atraure visitants que estan passant uns dies a Barcelona. “Badalona és una ciutat amb molts atractius turístics, per això des del Govern municipal impulsem aquesta iniciativa que té la voluntat de posar en valor el patrimoni històric i, a la vegada, donar a conèixer entre els visitants altres indrets de la ciutat i la gran oferta gastronòmica i cultural que tenim”.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

one × 2 =

Notícia anterior

ERC dona suport a la proposta de Pagès Editors perquè la ciutat de Lleida sigui Municipi Lector

Notícia següent

El govern espanyol critica l’aplaudiment d’Ayuso i el “silenci” del PP a les paraules “destructives” de Milei

Notícies relacionades