L'atleta catalana Núria Picas "caça" un lladre que li acabava de robar

La manresana és una de les millors corredores de muntanya del món: "El paio no sabia amb qui s'enfrontava"

29 de febrer de 2024 a les 10:19h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 13:39h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L'atleta manresana Núria Picas, una de les millors corredores de muntanya del món, va protagonitzar una persecució de pel·lícula per l'Aeroport del Prat després que un lladre intentés robar-li la motxilla.

Segons ha explicat ella mateixa a ‘X’, els fets van passar el 27 de febrer a l'aeroport, on el lladre va estirar-li de la motxilla, on ella tenia el mòbil i el passaport, i va sortir corrents, sense saber que acabava de fer-li una estirada a una de les millors atletes catalanes: “El Paio no sabia amb qui s'enfrontava”, ha etzibat Picas a la xarxa social.

“Avui a la T1 de Barcelona m'han robat la motxilla (Passaport, mòbil). He començat una persecució. El paio no sabia amb qui s'enfrontava! Final feliç, motxilla en mà i ‘el perla’ reduït!” ha explicat l'atleta, que també ha volgut afegir una aportació negativa a la història.

I és que, segons explica, “els de seguretat l'han deixat campar lliurement en un tres i no res”, un fet que considera “indignant”.

Les respostes dels usuaris a la seva publicació no s'han fet esperar, amb alguns missatges irònics com “Benvinguda a Catalunya” o “I segur que el lladre era un catalanet de soca-rel amb barretina i tot”.https://twitter.com/NuriaPicas/status/1762574697101738382
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit