Tràgica notícia al barri barceloní de Sants aquesta tarda. Els Mossos d'Esquadra han rebut un avís alertant d'un jove ferit al mig del carrer a causa d'un tiroteig que finalment li ha provocat la mort.
Tal com ha informat La Vanguardia, un dels trets ha impactat directament al cap del jove i sembla que la víctima de nacionalitat dominicana acumulava diversos antecedents per delictes contra la seguretat pública.
Els veïns han sentit fins a una desena de trets
Els fets han tingut lloc al voltant de les set i mitja de la tarda al carrer Mineria de Sants, a escassos metres del passeig de la Zona Franca. Els primers a arribar han estat Mossos i els agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona, els que han intentat reanimar al jove ferit amb l'ajuda d'altres dos veïns.
Desgraciadament, els agents no han aconseguit reanimar al jove, qui ha perdut la vida a causa de les ferides. Fins i tot, alguns testimonis asseguren que es van sentir una desena de trets, unes versions que els especialistes de la Divisió d'Investigació Criminal de la policia catalana haurà de contrastar per esclarir l'assassinat a sang freda que ha tingut lloc aquest dissabte.
