Apunyalen a ganivetades un home en un local ocupat de Badalona

L'home es troba hospitalitzat en estat molt greu

16 de juny de 2025 a les 09:37h

Un home es troba en estat molt greu després de ser apunyalat aquest cap de setmana en un local ocupat situat a Badalona. Els fets van tenir lloc en una antiga oficina de Caixabank que fa temps que està ocupada i que, segons denuncien els veïns, s’ha convertit en un punt de conflicte i inseguretat al barri.

Segons ha avançat Tot Badalona, la víctima hauria estat atacada amb una arma blanca per una altra persona, en circumstàncies que encara s’estan investigant. El que si que sembla clar, segons els primers indicis, és que l’atac podria estar relacionat amb una venjança. La ganivetada hauria afectat directament el pulmó de la víctima, que continua ingressada en estat crític a l’hospital.

L’agressor es troba en parador desconegut i els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir els fets i localitzar-lo.