La fiscalia demana mantenir Dani Alves en presó preventiva per agressió sexual

La seva defensa va presentar la setmana passada un recurs demanant la llibertat amb mesures cautelars

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

La fiscalia ha presentat un escrit al jutjat oposant-se al recurs del futbolista Dani Alves demanant la seva llibertat provisional. Alves està a presó preventiva des del 20 de gener per una suposada agressió sexual el 30 de desembre passat a la discoteca Sutton de Barcelona.

La seva defensa va presentar la setmana passada un recurs demanant la llibertat amb mesures cautelars, i ara el ministeri públic referma la seva petició per mantenir l’empresonament.

Segons l’escrit, segueixen presents els motius de la presó: indicis racionals de criminalitat i risc de fuga, sense que les mesures cautelars que proposava la defensa mitiguin aquests motius, diu l’escrit.