Alumnat de centres educatius de La Serra de Sabadell celebren la diada anticipada de Sant Jordi

Sota el  lema Un Sant Jordi Diferent, la diada tindrà lloc demà dimecres, 17 d’abril, a  partir de les 10 del matí a la plaça de Cristóbal Ramos

16 d'abril de 2024 a les 21:12h

Un any més, l’alumnat de diferents centres educatius de La Serra prendrà part  en una diada anticipada de Sant Jordi. L’activitat, en el marc del Pla Educatiu  d’Entorn i coordinada per la Biblioteca de La Serra, vol fomentar la lectura i  donar a conèixer el fons infantil i juvenil de l’equipament bibliotecari. Sota el  lema Un Sant Jordi Diferent, la diada tindrà lloc demà dimecres, 17 d’abril, a  partir de les 10 del matí a la plaça de Cristóbal Ramos i inclourà la ubicació  d’una parada de llibres davant de la Biblioteca i diferents tallers. 

Hi participaran els alumnes de les escoles Agnès Armengol, Joan Montllor i  Juan Ramón Jiménez, així com de l’Institut La Serra i l’Escola d’Adults de  Torre-romeu. També es comptarà amb voluntariat de l’entitat de lleure  Pandora, que col·laborarà en el desenvolupament dels tallers. 

Amb aquesta activitat es donarà el tret de sortida a la celebració de la setmana de Sant Jordi a La Serra i a totes les activitats organitzades per cada centre. 

Desenvolupament de la jornada 

L’acte s’iniciarà amb un recital a càrrec de l’alumnat de cadascun dels centres  i finalitzarà amb tallers en què cada infant elaborarà punts de llibre, un drac  fet de paper i una xapa literària basada en la diada de Sant Jordi. 

Tot l’acte estarà amenitzat i dinamitzat per La Petra Clown, narradora i clown  que acompanyarà els nens i nenes pels diferents tallers. 

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit