Alguns carrers de l'Hospitalet continuen amb talls de llum després de l'avaria d'aquesta matinada

La incidència a diversos municipis ha quedat resolta de matinada però encara es produeixen problemes en alguns carrers

30 de juny de 2026 a les 10:07h

Alguns carrers dels barris de Collblanc i la Florida, a l'Hospitalet de Llobregat, continuen patint talls puntuals de subministrament elèctric aquest dimarts al matí, segons ha confirmat l'Ajuntament del municipi.

Tot i que la incidència principal, provocada per una avaria a la subestació de Collblanc, va quedar resolta abans de les 5 de la matinada, fonts d'Endesa han explicat que encara es registren interrupcions puntuals perquè alguns dels grups electrògens instal·lats per mantenir el servei no funcionaven correctament i han hagut de ser substituïts.

L'avaria, registrada dilluns, va afectar Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Esplugues de Llobregat i Cornellà de Llobregat, deixant prop de 17.000 abonats sense subministrament elèctric.

El servei va quedar completament restablert durant la matinada a Barcelona i Esplugues de Llobregat, però els problemes persisteixen en alguns punts de l'Hospitalet, on els tècnics continuen treballant per normalitzar definitivament el subministrament.