L’alcaldessa Olga Morales torna a desplaçar el seu despatx a un barri durant la setmana del 6 d’octubre. És el torn de l’Eixample Centre, en la segona parada del programa municipal “L’alcaldessa al barri”. L’objectiu és conèixer de primera mà les inquietuds dels veïns i les veïnes, reforçar el contacte directe amb la ciutadania i connectar millor amb la realitat quotidiana dels barris de la ciutat.
L’activitat de l’alcaldessa a l’Eixample Centre serà molt semblant a la que va fer el mes de juliol al barri de la Torre-roja, on va participar en diverses accions amb una agenda adaptada a les necessitats del projecte. L’alcaldessa va visitar el Casal de la Gent Gran i els negocis i restaurants de la zona, interessant-se sobretot per com s’estava afrontant l’onada de calor i mostrant el seu suport al petit comerç de proximitat i als treballadors de la zona. Morales va fer seguiment de les obres i inversions en marxa al barri, i va recollir opinions dels veïns sobre els canvis a l’espai públic.
Un dels moments més rellevants de la setmana va ser la taula rodona oberta a la ciutadania, en la qual van participar mig centenar de veïns i veïnes que van tenir l’oportunitat de compartir reflexions, suggeriments i propostes per millorar el barri. L’acte, de format participatiu, va servir com a espai de diàleg entre el veïnat i l’alcaldessa, i va tenir molt bona rebuda. A l’Eixample Centre, aquesta trobada tindrà lloc el dimecres, a les 18 hores, al Casal de la Unión.
“L’alcaldessa al barri” és una iniciativa que es durà a terme al llarg dels propers mesos i amb la qual l’alcaldessa visitarà un barri cada mes. L’objectiu és conèixer els barris des de dins, parlar amb la gent i escoltar-la, per prendre millors decisions i fomentar una administració més propera i transparent.