Augmenten els ajuts a les famílies per la participació al Casal d’Estiu de Molins

14 de juliol de 2023 a les 18:18h

Aprofitant el període de més activitat del casal, aquest dijous, 13 de juliol, l’alcalde de Molins de Rei,  Xavi Paz,  i la regidora d’Infància i Famílies, CarmeMadorell, han realitzat una visita al Casal d’Estiu Municipal que es desenvolupa a l’Escola La Sínia. 

En primer lloc, cal destacar que el casal ha assolit la xifra més alta d’inscripcions des que es va posar en marxa fa 10 anys, amb un total de 540 infants.  

Per altra banda, posar en relleu que enguany s’han augmentat els ajuts a les famílies  per a afavorir la pràctica d’activitats d’estiu d’infants en edat escolar -passant d’una despesa de  8.700 € l’any 2022 a més de 15.000 €-. En aquesta línia,  també han augmentat el nombre d’infants amb Necessitats Educatives Especials (NEE) que acull el casal – passant de 6 a 9 infants-, així com el nombre de vetlladors/es que en tenen cura d’ells.

Durant la visita, la regidora d'Infància i Famílies, Carme Madorell, ha assegurat que "des de l'Ajuntament creiem que el Casal d'Estiu Municipal és un servei molt important per a les famílies i, per aquest motiu, intentem destinar el màxim de recursos possibles". En aquest sentit, l'alcalde, Xavi Paz, ha valorat molt positivament la tasca que es fa des d'aquest servei i ha explicat "des del govern procurem garantir les millors condicions per aquest servei", també ha volgut destacar que "el casal és una eina molt rellevant per a l'educació i la socialització dels infants".

Cal recordar que el Casal d’Estiu Municipal ofereix  activitats de 9.00 a 13.00 h per a infants i joves de 4 a 14 anys, algunes de les quals tenen com llengua vehicular l’anglès

A més, també ofereix  un servei d'acollida al matí de 8:00 a 9:00 h, i servei de menjador de 13:00 a 15:30 h.

Per a més informació sobre el Casal d’Estiu Municipal, podeu visitar el web municipal: www.molinsderei.cat/activitatsestiu .

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit