Sant Joan Despí col·laborarà amb 73 entitats en benefici de la cohesió social

L'Ajuntament destinarà més de 800.000 euros per ajudar les entitats a gaudir dels recursos necessaris

25 de març de 2025 a les 07:47h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’Ajuntament de Sant Joan Despí ha signat convenis de col·laboració amb 73 entitats de la ciutat de diferents àmbits, una eina que serveix per donar suport a la important tasca que les associacions fan en benefici de la cohesió social.

Aquest any 2025, l’Ajuntament destinarà un total de 844.529 euros per fer costat a les entitats en les seves activitats. A través d’aquests convenis, l’Ajuntament vol garantir que les entitats disposin dels recursos necessaris per continuar amb projectes i iniciatives que repercuteixen en la millora de la ciutat i de la qualitat de vida dels santjoanencs i santjoanenques.

Les 73 entitats que han signat convenis amb l’Ajuntament pertanyen a sectors tan diversos com l’esport, l’acció social, la salut pública, el benestar animal, la gent gran, la igualtat, la joventut, el medi ambient, la promoció econòmica, la cultura popular i tradicional, l’art o l’educació en el lleure.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit