Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

Adjudiquen la redacció del projecte de millora de la B-30 a Cerdanyola

Avatar photo
El pressupost estimat de les obres és de 20 milions i té per objectiu millorar la seguretat vial en 1,4 quilòmetres

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha adjudicat un contracte de serveis per 811.383 euros per a la redacció del projecte de seguretat vial en l’àrea d’influència del tram situat a la carretera B-30, entre els punts quilomètrics 6,8 i 8,2 en sentit Girona, al terme municipal de Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental).

El pressupost estimat de les obres és de 20 milions d’euros. El projecte preveu millorar la seguretat vial de l’autovia, amb una rectificació del traçat i dels accessos. L’objectiu de l’obra també és alleugerir la congestió del trànsit en sentit sud, entre l’accés a la C-58 i la sortida cap a la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’actuació s’inclou dins del programa de conservació i manteniment de la Xarxa de Carreteres de l’Estat. El Ministeri afirma que ha invertit més de 188,1 milions d’euros des del juny del 2018 a la demarcació de Barcelona en el marc d’aquest programa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Talarn destaca la voluntat de la nova biblioteca de Sort de fomentar la literatura pirinenca

Notícia següent

Badalona contracta d’urgència la inspecció dels blocs de l’illa del carrer Canigó

Notícies relacionades