Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Activat el pla PROCICAT per un accident d’autobús a la C-33

Avatar photo
Un autobús amb passatgers s’ha sortit de la via i hi ha retencions a la zona
Accident d'autobús a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès

Protecció Civil de la Generalitat ha activat en prealerta el pla PROCICAT per fer seguiment d’un accident d’autobús a la C-33 a l’altura de Mollet del Vallès.

L’accident s’ha produït cap a les 07:08 h del matí de divendres, 21 de març, quan un autobús que circulava en direcció a Vic s’ha sortit de la via per causes que encara s’investiguen. L’incident ha obligat a tallar dos carrils de la C-33 en sentit Barcelona, generant retencions de fins a un quilòmetre a la zona.

Segons els Bombers de la Generalitat, hi han traslladat cinc dotacions que estan assistint per estabilitzar l’autobús després que tots els passatgers n’hagin sortit, que són atesos pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) de Catalunya. Indiquen que no hi ha ferits greus.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Judici violació

Reté i viola una embarassada que havia conegut per TikTok durant 18 dies

Notícia següent
Barcelona es converteix en la primera zona franca mundial en rebre el certificat de seguretat i transparència de l'OCDE

La Zona Franca de Barcelona, la 1a del món a rebre el certificat de seguretat i transparència de l’OCDE

Notícies relacionades