Accident laboral mortal a Cerdanyola: un home cau d'uns 10 metres mentre arreglava un sostre

Un operari de 49 anys ha perdut la vida en caure des d'una alçada considerable durant tasques de manteniment a Cerdanyola del Vallès

09 de gener de 2026 a les 18:14h

Aquest divendres, un home ha mort després de patir una caiguda mentre realitzava tasques laborals en una empresa situada a Cerdanyola del Vallès. Segons han informat els Mossos d’Esquadra, l’avís sobre l’incident es va rebre a les 12.20 hores.

La víctima, un treballador de 49 anys, va precipitar-se des d’una alçada aproximada de 10 metres quan feia manteniment en un sostre.

Actuació dels serveis d'emergències

A més dels Mossos d’Esquadra, que van mobilitzar diverses patrulles tant de Seguretat Ciutadana com del grup d’Investigació, també es van desplaçar fins al lloc quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Procediments legals i comunicacions oficials

Davant els fets, els Mossos han informat el jutjat d’instrucció que exerceix funcions de guàrdia a Cerdanyola del Vallès. Així mateix, s’ha notificat el succés al Departament d’Empresa i Treball, seguint el protocol habitual establert per als accidents laborals amb resultat mortal.