Un accident a l'AP-7 provoca el tall de dos carrils i retencions en sentit Tarragona

L'accident s'ha produït a la localitat de Santa Perpètua de Mogoda i ja acumula dos quilòmetres de retencions

24 de març de 2025 a les 10:39h

El Servei Català de Trànsit ha informat que un accident a l'AP-7 està provocant alteracions a la circulació de la via a Santa Perpètua de Mogoda. En les imatges, es pot apreciar que un turisme i una furgoneta han quedat aturats als dos carrils esquerres de l'autopista, provocant el tall d'aquests i retencions de fins a dos quilòmetres.

Fins al punt de l'accident s'haurien desplaçat una patrulla de Mossos d'Esquadra i dues dotacions de Bombers, els quals han atès els afectats. Tot i això, sembla que la col·lisió no ha estat de gran intensitat i els conductors no haurien presentat afectacions importants.

Igualment, el xoc entre el turisme i la furgoneta ha provocat afectacions en la circulació. Les autoritats ja haurien atès els conductors i estan finalitzant les tasques per retirar els dos vehicles de la via, per la qual cosa les retencions començaran a reduir-se.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit