Un nou accident ha tingut lloc aquest migdia a la carretera C-32, aproximadament 4 quilòmetres abans del punt on s’ha produït el sinistre de l’autocar que ha deixat 45 ferits. Aquest cop, quatre vehicles han estat implicats en l’accident, tot i que, de moment, no ha transcendit si hi ha persones ferides.
L’accident ha causat noves retencions i complicacions en el trànsit en aquesta via, que ja es veia afectada per l’incident anterior. Les autoritats estan treballant per determinar les causes del nou accident i assegurar la seguretat de tots els conductors i passatgers.
La situació a la C-32 segueix sent complicada, i es recomana als conductors que evitin la zona si és possible i segueixin les indicacions de les autoritats per garantir un desplaçament segur.