Divendres, 24 de gener de 2025
És notícia

21 ferits per l’incendi d’un habitatge durant la nit de Nadal al Prat

Avatar photo
4 persones van haver de ser traslladades a l’hospital a causa del foc, que va tenir lloc en el tercer pis d’un edifici de vuit altures
bombers

21 persones han hagut de ser ateses aquest dimarts 24 de desembre, vigília de Nadal, a causa d’un incendi que ha tingut lloc en un pis de l’avinguda Verge de Montserrat del Prat de Llobregat.

Els Bombers, que han enviat 8 dotacions a la zona, han rebut l’avís del succés cap a mig quart d’onze de la nit. Un cop a lloc han comprovat que el foc tenia intensitat i capacitat per propagar-se pel pati de llums i per la façana van demanar el confinament dels veïns de les plantes superiors.

Cap a dos quarts i mig d’onze les flames ja es donaven per apagades. Entre les 21 persones ateses, 2 van ser traslladades a l’hospital de Bellvitge amb lesions de caràcter menys greu i 2 més al Moisès Broggi amb caràcter lleu.

El foc va tenir lloc en un pis de la tercera planta d’un edifici de vuit altures, planta baixa més set pisos. Després d’apagar-lo, els Bombers van revisar l’escala de l’edifici, que estava plena de fum, i van evacuar alguns veïns que estaven fora del pis. També van revisar els habitatges i l’edifici del costat per comprovar si havia estat afectat pel foc.

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar 6 ambulàncies i l’equip conjunt de SEM i Bombers. A banda dels 4 afectats que van ser traslladats a hospitals, els 17 restants van ser donats d’alta in situ.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Arribada del Pare Noel a Encamp 2024

El Pare Noel ja ha arribat a Encamp i al Pas de la Casa

Notícia següent
consell republica reunio

El Consell de la República anuncia eleccions internes per a principis de febrer

Notícies relacionades