VÍDEO | Una espectacular tempesta cau a la Cortinada

El temporal anunciat aquest matí ja està arribant a Andorra i està deixant escenes espectaculars a diversos punts del país

18 d'agost de 2025 a les 21:02h
Actualitzat: 18 d'agost de 2025 a les 21:02h

El Servei Meteorològic d'Andorra ha activat aquest matí de nou l'avís groc per la previsió de tempestes que seran localment intenses i que podran anar acompanyades de calamarsa, les quals han provocat un canvi de temperatura i han fet baixar la calor del matí. El dia ha començat amb un cel enterbolit, fruit d'una barreja de pols en suspensió i fum dels incendis que tenen lloc a l'oest d'Espanya. El canvi de direcció del vent a component oest està provocant que la proporció de fum sigui major a la registrada aquest diumenge.

El temporal anunciat aquest matí ja està arribant a Andorra i està deixant escenes espectaculars a diversos punts del país. A la Cortinada, els veïns han pogut observar com una tempesta ràpida provocava un descens de la temperatura de fins a 12 graus en només cinc minuts, acompanyat de cops de vent que han arribat als 49 km/h. Les imatges compartides pel compte d'X, VisualMeteo mostren la força i la rapidesa del fenomen.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit