fbpx
Divendres, 23 de febrer de 2024
És notícia

Unió Laurediana+Demòcrates+Acció+independents proposa ajudar al comerç local

Avatar photo

Unió Laurediana + Demòcrates + Acció +  independents té un compromís ferm amb el turisme i comerç de la parròquia. L’objectiu  principal se centra a recuperar l’activitat comercial i treballar de manera conjunta per  aconseguir-ho.  

Les propostes que planteja la candidatura són, en primer lloc, la creació d’una plataforma  comercial per potenciar la dinàmica econòmica de la parròquia. Com explica el cap de llista,  Josep Majoral, ‘es tracta de fer una plataforma digital de pagament per a tot el comerç. El que  perseguim és oferir mitjançant uns descomptes, pactats prèviament amb el comú i en el marc  del desenvolupament del projecte, que el comú assumeixi la despesa i que es reverteixi en el  client final que ve a comprar’ . El comerç hauria de sortir beneficiat, el client ho hauria de trobar  més econòmic i el comú tindria la possibilitat de crear una xarxa de clients per fer promoció de  productes locals, establint així incentius fiscals pel comerç de proximitat. També en les  propostes electorals hi ha una aposta clara per impulsar un projecte d’embelliment en els  carrers aprofitant els aparadors buits per crear un recorregut històric i cultural per la parròquia.  

Aquesta és una iniciativa que s’inscriu en un projecte integral de desenvolupament i reactivació  econòmica creat al voltant de tres grans eixos estratègics. Eixos que inclouen – entre altres- el  creixement del turisme esportiu, que servirà per posicionar la parròquia fora de les fronteres  del país a partir de l’esport. Amb esdeveniments esportius d’àmbit internacional que atraurien aficionats de tot el món, generant que hotels, restaurants i negocis locals puguin aprofitar  l’afluència de visitants i consolidar Sant Julià de Lòria com a destinació turística esportiva.  

En segon pol d’atracció és la Universitat, a través de la residència universitària, i finalment,  Naturland també ha de contribuir a la reactivació de l’economia de la parròquia. El centre ha aconseguit capgirar la seva situació econòmica gràcies al pla director implementat els darrers  quatre anys ‘és un projecte al qual se li ha donat la volta, la intenció és que els 100.000 visitants  que pugen a Naturland els puguem portar cap al centre ’. Un conjunt de propostes de política global i transversal per impulsar una economia local mitjançant el turisme sostenible i el suport  als petits negocis.  

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Manga Barcelona obrirà portes dijous a Fira Gran Via

Notícia següent

El Pessebre Vivent d’Escaldes es trasllada al Prat del Roure

Notícies relacionades