Dimarts, 29 d'abril de 2025
És notícia

Els tècnics de Creand Fundació realitzen un taller pràctic per ensenyar a utilitzar la banca online

Avatar photo
“Volem que puguin fer qualsevol tràmit des de casa, en el moment que ho necessitin”, va declarar Marc Comas
banca-digital-taller-creand-andorra

Una vintena d’usuaris del centre de formació de Creand Fundació a Escaldes-Engordany, L’espai, van participar aquest dilluns en un taller per aprendre a utilitzar la banca online de Creand de manera més autònoma i senzilla des del mòbil. Una activitat que va ser conduïda pels tècnics de banca online i nous canals de Creand, Judit López i Marc Comas. “L’objectiu, com hem fet en els últims tallers, és ajudar la gent gran en el procés de digitalització perquè puguin gestionar les seves operacions del dia a dia amb més facilitat. Volem que puguin fer qualsevol tràmit des de casa, en el moment que ho necessitin, sense haver de desplaçar-se a l’oficina, trucar o recórrer a altres canals” va explicar, Comas.

L’aplicació, que es va llançar des de l’entitat bancària fa aproximadament un any, ha estat dissenyada per ser més intuïtiva i personalitzable. Entre les millores destacades, segons va explicar Comas, permet als usuaris fixar a la pantalla principal les operacions que utilitzen amb més freqüència per agilitzar-ne l’accés i simplificar-ne l’ús. “D’aquesta manera, és molt més fàcil i ràpid trobar sempre les opcions que necessiten” va assegurar, el tècnic de Creand, tot afegint que aquesta iniciativa s’emmarca en un procés més ampli de renovació de marca i modernització. “Amb el canvi d’aplicació, també hem aprofitat per millorar aspectes que abans es podien optimitzar, fent que sigui més accessible per a tothom” va detallar.

Tot i que al principi alguns usuaris mostraven certa resistència, Comas ha destacat que els tallers estan sent clau per resoldre dubtes i generar més confiança en la nova eina. “Com passa amb qualsevol canvi, al començament pot costar adaptar-se, però la majoria de persones que ja l’han provada estan satisfetes. A més, aquests tallers han ajudat que aquells amb més dificultats puguin venir, preguntar-nos directament i veure el funcionament de manera presencial” va assenyalar mentre destacava que, un cop feta la transició, l’experiència d’ús acostuma a ser positiva.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Cambrils convoca les Jornades de Portes Obertes dels seus centres escolars

Notícia següent
procés participatiu ILERNA futur estació Lleida

Equipaments d’oci, esport, restauració i cultura, propostes pel futur ús de l’antiga estació d’autobusos de Lleida

Notícies relacionades