Dimarts, 25 de març de 2025
És notícia

El Comú de Sant Julià, FEDA i l’EFA organitzen les III Jornades d’Energia i Ciutats Sostenibles

Avatar photo

Energies renovables i aigua: un futur sostenible. És el tema que centrarà la tercera edició  de les Jornades de l’Energia i Ciutats Sostenibles organitzades pel Comú de Sant Julià de  Lòria, FEDA i l’Empresa Familiar Andorrana (EFA) que acollirà la sala Sergi Mas el proper  30 de novembre.  

El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral s’ha volgut referir al tema central de  les jornades per dir que “cada cop més, l’aigua és un be molt preuat i penso que cal parlar -ne per poder aportar solucions i prendre consciència de cap a on estem anant”.  

 

Per la seva banda, el director de FEDA, Albert Moles ha destacat la importància de  “comunicar els reptes que té el món en matèria d’energia, aigua i sostenibilitat perquè la  gent entengui el que està passant”. I ha destacat que “aquestes jornades ens ajuden a  enfocar el futur conjuntament”.  

En representació de la secretaria tècnica de l’EFA ha parlat Joan Tomàs que ha agafat el  guant llençat per Moles per incidir en la necessitat de fer un equip “amb un soci tecnològic  com FEDA, un altre del sector públic com el Comú i un d’emprenedoria” representat en  aquest cas per l’EFA. Tomàs ha manifestat que “no es tracta d’accions puntuals, sinó d’un  compromís de país perquè el repte que planteja el canvi climàtic només es pot resoldre  amb consciència i tecnologia”. De fet, totes tres entitats s’han congratulat d’haver poder  coŀlaborat per fer ja tres edicions.  

 

La tècnica de comunicació de FEDA, Carolina Gomez ha detallat el programa de les  jornades que es dividiran en dos blocs, començaran a les 9 del matí i es clouran a les 14  hores. El ministre de Medi Ambient, Agricultura i Ramaderia, Guillem Casal serà  l’encarregat d’inaugurar l’acte. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un home que va ser apunyalat al Raval té por de sortir al carrer

Notícia següent

Comencen les obres d’asfaltatge del Camí Horta Vella d’Alcarràs

Notícies relacionades