La policia deté una turista amb 116 unitats d’LSD

La policia ha detingut aquest dimarts al migdia, a la frontera del riu Runer, una turista de 50 anys com a presumpta autora d’un delicte contra la salut pública

17 de setembre de 2024 a les 18:57h

La policia ha detingut aquest dimarts al migdia, a la frontera del riu Runer, una turista de 50 anys com a presumpta autora d’un delicte contra la salut pública.

Segons informen des del cos d'ordre, la dona accedia al Principat conduint una furgoneta i, quan els agents del grup de Fronteres, amb l’ajuda d’una de les gosses policia especialitzada en detecció de drogues, han efectuat el registre del vehicle, hi han trobat dues bosses, una amb 28 grams de marihuana i una altra amb 48 pastilles i 68 segells d’LSD, és a dir, un total de 116 unitats.

La investigació ha pogut determinar que la dona es trobaria de trànsit al país.
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit