Pas endavant en l’aliança estratègica entre Disney i Andorra Turisme

Després de cinc anys d’aliança estratègica amb The Walt Disney Company Espanya, Andorra Turisme i la multinacional nord-americana han donat un pas endavant en la seva col·laboració. 

En aquest sentit, ambdues parts refermen el compromís de continuar treballant de forma conjunta amb la voluntat de crear nous productes i desenvolupar accions de màrqueting enfocades a les famílies amb nens. 

Així mateix ho han exposat el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, acompanyat del ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres; el director Adsales & Partnership de The Walt Disney Company Espanya i Portugal, Casimiro Romero i l’explorer de National Geographic, Jaime Rojo.

Curtmetratge animació dissenyat en exclusiva per Andorra

Després d´aquests anys de col·laboració i treball conjunt, l’objectiu era oferir un nou producte adaptat al país. D´aquí neix el projecte de creació d´un curtmetratge d´animació innovador de Disney ambientat a Andorra. De fet, es tracta de la primera vegada que la multinacional crea un espot d´animació en exclusiva per una destinació turística.  

El curtmetratge utilitza referències i elements Disney tot explicant  una història d´aventures amb nous personatges relatada d´una forma màgica, divertida, dinàmica i emocional on s’identifiquen valors conjunts i es mostra alguns dels atractius turístics d’Andorra d´una manera diferent. 

Tant aquest curtmetratge com el nou espot d´estiu s’emetran en els diferents canals de Disney, ja sigui a la televisió, en format digital i també a les xarxes socials. 

Documental sobre la fauna andorrana de National Geographic

Una altra de les col·laboracions més destacables és la que es va encetar ara fa dos anys amb National Geographic. L´objectiu marcat és donar a conèixer la fauna i flora salvatge autòctona del país de la mà d´un reconegut explorador tot generant valor i donant a conèixer una Andorra desconeguda. 

La intenció en un inici per aquesta nova temporada de col·laboració era editar un documental de branded content ara bé, els responsables de producció de National Geograhic van considerar que amb el contingut generat es podia crear un documental amb contingut editorial d’interès d’uns 22 minuts de durada. Aquesta peça està en període de producció i la intenció es que es pugui emetre durant el 2022. 

A més, com a complement a tot aquest treball audio-visual s´editarà un llibre on es recolliran les 150 millors imatges de la fauna i la flora d’Andorra i explicat en primera persona pel fotògraf explorer de National Geographic, Jaime Rojo. 

Es tracta de dos volums que es presentaran en un estoig i la intenció es que s´hi reculli tota la feina feta durant aquests dos anys. 

Exposicions: Andorra al Natural de National Geographic i la Màgia de Disney

Aprofitant la presentació dels nous projectes que estan amb marxa, durant la tarda també s´han inaugurat dues exposicions al carrer que estaven previstes per l´any passat però que, a causa de la pandèmia, es van haver de posposar.

D´aquesta manera, a la plaça de l´antiga seu d’Andorra Telecom a Andorra la Vella s´han instal·lat un total d’11 monòlits que inclouen 22 fotografies de fauna i flora del país i que formen part del projecte Andorra al Natural de National Geographic. Les imatges han estat realitzades i curosament seleccionades pel fotògraf Jaime Rojo. 

A més d’aquesta mostra, també s’ha inaugurat una altra exposició amb 10 objectes icònics de gran format procedents de diferents pel·lícules de Disney, Marvel, Star Wars i Pixar col·locades al llarg de l´avinguda Carlemany.

Les dues exposicions es podran visitar durant tot l’estiu.. Aquesta acció ha estat possible gràcies a la cessió de l´espai públic per part del comú d´Andorra la Vella i Escaldes-Engordany.